środa, 13 maja 2015

TRIANGLE MANICURE

Czytanie książek i malowanie paznokci to coś, co kocham. Robienie tych dwóch rzeczy sprawia mi ogromną przyjemność. Kiedy czytasz książki możesz przenieść się do zupełnie innego świata, a kiedy malujesz... no cóż! Tworzysz małą "sztukę" na paznokciach. :)

Na bloga będę wstawiać mini recenzje lub przemyślenia nt. książek, które przeczytałam oraz inspiracje paznokciowe. :)

Dzisiaj przychodzę do Was z tzw. triangle manicure. Na czym to polega i jak to wygląda możecie zobaczyć poniżej.


Wygląda to bardzo efektownie, a wcale nie wymaga tak dużo wysiłku. Pierwsze krokiem jest pomalowanie paznokci na jeden bazowy kolor (u mnie jest to ten z brokatem). Kiedy już kompletnie wyschnie, wybieracie kontrastujący lakier i robicie trójkąty. I tutaj mała wskazówka: taśma klejąca bardzo Wam w tym pomoże!


Mam nadzieję, że spodobał Wam się mój pomysł na manicure. I zapewniam: nie jest tak trudny na jaki wygląda! :)

4 komentarze: